Kommentarer till Jordgubbsbullar - Sida 1

"Mycket goda somriga jordgubbsbullar, verkligen saftiga och lyxiga bullar med jordgubbar i. Bilder steg för steg."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Victoria 2010-07-30 02:00
Bakade dubbel sats och de blev jätte goda.
Nästa gång ska jag prova att ta mera mandelmassa i fyllningen, det är så gott!
penna Skrivet av Linnea 2009-12-21 11:34
Tack så mycket! :)
Jag tror jag ska baka domma någon gång =)
penna Skrivet av Susanne 2009-12-20 19:18
Svar till Linnea 13 år: Ja du kan ta kokosmassa istället (precis som det står i receptet).
penna Skrivet av Linnea 13 år 2009-12-20 18:05
Hej! Det ser jättegott ut men jag har en fråga.
Jag tål inte mandel(massa) så jag undrar om man kan använda något annat istället?
penna Skrivet av Jag 2009-08-03 12:09
Tack för ett enkelt o supergott recept:))
penna Skrivet av ...... 2009-07-05 18:47
Goda och många blev dom.. smaskens
penna Skrivet av Nina 2009-02-07 10:33
Tack så mycket för svaret ;) nu ska jag iväg och baka lite bullar ;)
penna Skrivet av Susanne 2009-02-05 23:01
Svar till Nina: Ja det kan man göra och det gjorde jag när jag gjorde det här receptet. Skillnaden är att man bör ta frysta blåbär och ta mera potatismjöl så det inte blir för blött. Jag kommer snart att publicera receptet på blåbärsbullar som kommer vara väldigt likt det här receptet. Prenumerera gärna på nyhetsbrevet och RSS-flödet.
penna Skrivet av Nina 2009-01-28 22:26
Heej, jag undrar om man skulle kunna byta ut jordgubbarna mot andra bär, ex blåbär ??
penna Skrivet av Susanne 2008-12-21 14:09
Svar till Jennie: Ja färska jordgubbar är verkligen dyra på vintern om man ens hittar några. Tyvärr blir ju de frysta jordgubbarna lite svampigare så jag skulle rekommendera att ta lite extra jordgubbar i fyllningen - kanske 0,75 liter och så extra potatismjöl och sedan skippar man att skiva och trycka i bitar av jordgubbar och istället kan man pensla med ägg och strö över lite pärlsocker och/eller flagad mandel eller kokosflingor.
penna Skrivet av Jennie 2008-12-21 12:32
Kan man ta frysta jordgubbar och lite extra potatismjöl om man nu vill baka dem nu i december. Jordgubbarna nu är så hemskt dyra om man ska få ihop en liter.
  1