Kommentarer till Morotskaka - Sida 5

"Mycket god och saftig morotskaka med len och fin färskostglasyr. Kakan går extra snabbt och enkelt att göra i matberedare."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

förra sidan   1   2   3   4   5
penna Skrivet av Rosa Mary 2007-09-01 20:38
Jag har bakat den här morotskakan och jag tycker att den här kakan är den bästa kakak jag har gort i hela mit liv.Jag tackar er jätte mycket för det här fina underbara receptet.Hälsningar Rosa
penna Skrivet av Johanna 2007-06-27 17:44
Svar till Monica: Den sorten du tänker på är nog den med annan topping, jag tror det är glasyr och överströdd färgad cocos. Man kan ju också strö över riven färsk morot. :)
penna Skrivet av Susanne 2007-06-25 18:09
Svar till Monica: Det finns ju många varianter på recept även om de flesta liknar varandra. Vad de har i just den affär du tänker på är omöjligt för mig att svara på. Den här kakan smakar som "vanlig" morotskaka tycker jag och den är jättegod! ;) Den borde väl smaka ungefär men kanske inte exakt som den i din affär. Du får prova att göra den helt enkelt :-)
penna Skrivet av monica 2007-06-22 19:53
Är det här sån morotskaka som säljs i affärerna som e jättegoda?
penna Skrivet av Annisen 2007-06-21 21:38
Mums!
penna Skrivet av Sacdiya 14 år 2007-06-21 21:37
Jag hat bakat morotskakan flera gången.
Den smakar väldigt gott och kan rekomendera den till alla kak-älskare.
förra sidan   1   2   3   4   5