Kommentarer till Höstgryta med fläskkött, paprika och vitkål - Sida 1

"Enkelt recept på en mycket god höstgryta med fläskkött, paprika, äpple och vitkål. Bilder steg för steg."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
person Svar till Mia penna Skrivet av Susanne 2017-04-07 14:29
Kul att du tycker om grytan! Jag håller med dig! :)
penna Skrivet av Mia 2017-04-07 13:59
Jag älskar den här grytan, gjort den många gånger! Den är inte speciellt dyr heller och vitkål är nyttigt och mättande :).
person Svar till Camilla penna Skrivet av Susanne 2014-11-26 01:09
Vad roligt! :) Tack för att du skrev! :)
penna Skrivet av Camilla 2014-11-19 19:56
Detta är bara så jättegott. Har gjort detta recept ett par tre gånger i höst. Hela familjen älskar det. Jag gör då många portioner som vi äter 2 dagar. Lika jättegott dagen eftet.
person Svar till Tina penna Skrivet av Susanne 2014-11-05 14:31
Tack för att du skrev! Roligt att höra! :)
penna Skrivet av Tina 2014-11-04 18:36
Jättegott och enkel att göra. Gillar sådana recept som går fort att göra. Jobbar med barn och gör då tredubbel sats och det är jättebra recept på den här sajten. Har gjort många recept här på efterrätter också. Hälsningar Tina
person Svar till Hillevi penna Skrivet av Susanne 2014-10-21 21:49
Trevligt att du gillade den!
penna Skrivet av Hillevi 2014-10-19 20:24
God gryta! God smak av äpplen och vitkål. Gick snabbt att göra. Billigt och enkelt, en vardagsfavorit!
penna Skrivet av Susanne 2013-09-17 14:00

Nu är receptet uppdaterat med nya bilder, tydligare beskrivning och några små förändringar av mängden på ingredienserna.

Det här blir verkligen jättegott så ni måste prova helt enkelt! :)

Passa på nu när det är säsong för vitkål, paprika och äpple - både billigt och gott!

penna Skrivet av Marie 2009-10-25 13:35
Bra söndagsmiddag men ska ha curry i som matchar äpplena och ugnsrostade rotsaker. Kanon bra med receptuppslag på internet när man har fått recepttorka.
  1