Kommentarer till Chokladsufflé - Sida 2

"Enkelt recept på god och krämig chokladsufflé som du enkelt gör i små formar. Servera varma från ugnen."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

penna Skrivet av kerstin 2009-06-09 14:12
de va goda men inte så goda som jag trode ...
penna Skrivet av Erik 2009-05-09 17:57
utsökt! den här var helt otrolig! wow
penna Skrivet av Susanne 2009-03-18 00:57
Svar till AESHA: Det finns massor av bilder på sidan med receptet.
penna Skrivet av AESHA 2009-03-15 14:07
Jag vill ha bilder på hur man gör det
penna Skrivet av Emelie Juliusson 2009-03-11 09:40
Jag älskar dina recept!! jätte bra oh goda!! mvh emelie
penna Skrivet av Susanne 2009-03-07 18:55
Svar till olle: Det gäller att använda en choklad med god kvalitet men det finns ju både blockchoklad och vanlig choklad som har det. Däremot var det ju skillnad för ett antal år sedan då blockchoklad var sämre, men det heter numera endast "Block" eftersom det inte får heta choklad längre (eftersom det innehåller för lite choklad). Jag tycker den blockchokladen av märket Odense som innehåller 70% kakao är helt ok och det var den jag tog när jag gjorde det här receptet så det är den som är på bilderna. Men som du kanske såg står det "Mörk choklad 70%" i receptet vilket så klart innebär att man kan ta den choklad man vill ha.
penna Skrivet av olle 2009-03-06 18:38
Jag fattar inte varför så många fortfarande håller kvar i blockchoklad som inte alls är gott. Annars verkar det bra.