Kommentarer till Ekologiska grönsaker, frukt och bröd från Årstiderna

"Ekologisk frukt och grönsaker från Årstiderna levereras direkt hem i lådor utanför dörren. Väldigt fina grönsaker och frukt."

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Anna P
Vad tråkigt att höra att "stumpan" var missnöjd med sin låda. Själv tänkte jag precis säga att jag är supernöjd med Årstidernas lådor. Får man något som är dåligt i lådan så har man 7 dagar på sig att klaga. Då får man pengarna tillbaka på de varorna. Superbra.
penna Skrivet av Susanne
Svar till Stumpan: Det låter ju inte alls kul! Har du hört av dig till dem om detta? Det står ju på deras hemsida att man får nya grönsaker/frukter om de är dåliga. Skriv gärna och berätta!
penna Skrivet av Stumpan
Provade...Men gud..Trodde oxå det skulle vara bra..Men NÄÄÄ..Bruna bananer och klämda äpple..2 päron och en påse morötter och någon liten tomat..Det e inte värt det..Jag blev såååå besviken
penna Skrivet av Hej
gott
penna Skrivet av Susanne
Svar till Lea: Lådorna hämtas av chauffören om man ställer ut dem utanför dörren när nästa leverans kommer.
penna Skrivet av Lea
Vad gör ni med lådan? Det var ju en rätt stor sak på bilden. Känner mig lite peppad att testa detta, tycker att affärerna har så dåligt ekologiskt utbud dessutom kostar deras mat rätt mycket bara för att det är ekologiskt.
penna Skrivet av Annika
Kul och bra repotage. Gör det ännu roligare att surfa runt här! :)
  1