Kommentarer till Biff med mustig svampsås - Sida 1

"Recept på stekt ryggbiff med svampsås. Mycket gott och enkelt. Bilder steg för steg."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
person Svar till MonaStina penna Skrivet av Susanne 2016-04-13 15:44
Nu är det ju väldigt lite mjöl så man kan äta det även med LCHF om man inte kör strikt, men jag har nu uppdaterat receptet med att skriva det för tydlighetens skull.
penna Skrivet av MonaStina 2016-04-12 17:16
Detta recept innehåller mjöl, det är inte LCHF.
person Svar till Laila penna Skrivet av Susanne 2015-04-13 15:43
Tack så mycket snälla du!
penna Skrivet av Laila 2015-03-21 15:24
Måste bara få tala om för dej vilken fantastisk sida du har, många goda recept, och även enkla att använda, jättebra med alla dina bilder det finns personer som har svårt att läsa och förstå, då säger dina bilder allt. Hoppas på många goda recept, Lycka till
penna Skrivet av Erica 2010-06-08 19:58
Jättegott!

När jag och min pojkvän lagar mat blir det ofta mat från recepten.se :)
penna Skrivet av didita 2009-12-13 02:34
Gjorde det här receptet till ungsbakad sötpotatis, kan starkt rekomenderas, om man gillar det! Hade även en liten liten skvätt rödvin i såsen som gjorde susen!
penna Skrivet av Susanne 2009-09-24 03:13
Svar: Då skulle du antagligen behövt steka köttet längre tid - eller också skulle du stekt betydligt kortare tid. Alltså, antingen steker man några minuter på varje sida så man får en fin stekyta men köttet är rött inuti. Det är snabbast och kanske enklast. Men vill man ha en genomstekt biff som är mör så kan man steka den på svag värme under längre tid, men det kan ev. krävas 30-40 minuter, det beror på köttet.
penna Skrivet av Linda 2009-09-23 23:12
Smaken blev god, men köttet blev segt som gummi när det stektes så länge...
penna Skrivet av Sara 2008-05-22 19:12
det är jättegott till pasta också. tog förgivet att det var till en pastarätt första gången jag gjorde rätten och det blir en suceé.
penna Skrivet av Susanne 2007-07-09 01:13
Svar till Anna: Du kan ta någon annan fond, t.ex. kalvfond eller buljong.
penna Skrivet av Anna 2007-07-08 14:19
måste man ha oxfond, vad kan man använda istället?!
penna Skrivet av Bob 2006-09-26 15:58
Va? ska det stekas, efterstekas, kallna och sedan värmas igen?? Är det gammal oxe? Köp då hellre en fin och mör köttbit och snabbstek 3 min på var sida
penna Skrivet av gunilla 2006-03-28 14:34
mkt gott, kan även ha kantarell sås till
  1