Kommentarer till Smält rabarber i yoghurt med mandelfras - Sida 1

"Mycket gott recept med rabarber där syrligt och mjukt möter sött och krispigt. Bilder steg för steg."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av lina 2010-02-05 21:52
Jag har sett att det numer finns rabarber i frysdisken.Kan vara bra att veta.Om man inte har tillgång till dom nu på vintern.
penna Skrivet av Susanne 2009-02-22 02:59
Svar till "Undrar": Det går bra med äpple, men istället för att "smälta", så skär äpplen i skivor och stek dem i smör i en stekpanna.
penna Skrivet av undrar.. 2009-02-21 15:25
Kan man göra det här receptet med äpplen istället? Hittar inga rabarber nu på vintern?
penna Skrivet av mirre-71 2009-01-13 20:24
använd hermesetas istället så blir det mindre kolhyderater.
penna Skrivet av Susanne 2008-04-15 01:13
Svar till Anna: Du kan äta den direkt eller låta rabarbern svalna några minuter. Det viktiga är att man äter direkt efter att man lagt upp blandningen i glasen eftersom yoghurten är kall.
penna Skrivet av Anna 2008-04-14 14:43
Smält rabarber i yoghurt med mandelfras.

Ska man vänta till rabarbern svalnat eller ska den vara varm?
/Anna
penna Skrivet av linda 2007-11-28 18:18
mumms det var gott!! men det borde va mindre socker:/ annars (Y) perfekt ;)
penna Skrivet av Mina 2007-06-23 19:49
Det här var verkligen jättegott! Jag sitter med en skål med detta just nu och njuter. Vi hade ingen yoghurt så jag tog vanlig vaniljglass. Men det här är verkligen någonting jag ska bjuda mina vänner på :)
  1