Kommentarer till Persikor och hallon med grädde - Sida 1

"Gott och enkelt recept på efterrätt med hallon och persikor. Servera med grädde."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Susanne 2016-03-20 18:02
Receptet är nu uppdaterat med nya bilder.
penna Skrivet av Susanne 2009-02-17 00:18
Svar till Angela: Tack för din kommentar, jag håller med. Jag har ändrat i receptet nu. För att få så lågt GI som möjligt ska man inte ta frukt i sockerlag utan helst välja färsk frukt som har lägre GI. Riktigt gott blir det förstås med en blandning av färska frukter - en fruksallad med vispad grädde och hallon det är riktigt gott!
penna Skrivet av Angela 2009-02-16 13:27
Det brukar vara sockerlag i konserver med persikor - därför är jag rätt tveksam till att denna efterrätt har lågt GI. Gör i stället som Felicia och ta färsk eller fryst(tinad) mango i stället för persikor. Då slipper du i alla fall det tillsatta sockret..
penna Skrivet av Madeleine 2008-03-25 08:37
Jag tänkte ha det till min fest för jag fyller 11 år och då tänkte jag ha det och bjuda på efter tacosen. Eller är det någon annan som kan komma på något annat förslag.
penna Skrivet av Felicia 2008-02-26 21:12
Min räddning! Jag har letat och har bara 30 minuter på mig jag har tinnat mango och bär så jag prövar mango istället :)
Meddelar vad gästerna tycker ;D
penna Skrivet av ling 2007-10-28 13:40
detta är en snabb och god efterrätt
penna Skrivet av Mixx 2007-05-13 21:04
Kul med såna här små tips, även fast det inte är särskilt svårt. Ska testa detta!
penna Skrivet av Cc 2007-05-09 22:36
Det Var Super Gott! Precis lagom och en klik grädde
  1