Kommentarer till Laxfilé på saltbädd med kokos - Sida 1

"Mycket gott och enkelt recept med helstekt laxfilé på saltbädd med kokosflingor. Serveras med god currykokossås."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Tove 2015-05-13 09:45
Hej! Jag använde mig av laxkotletter och det blev fantastiskt. Tack för den här fina recepten! Jag lagar inte ofta mat och det är så kul att lyckas och det är tack vore dina recepter!
penna Skrivet av Jennie 2011-12-28 18:29
En variant vi gör i min familj är att lägga filesidan neråt i saltet, då det ger mer smak till fisken! Här kan man också med fördel ta bort skinnet och krydda och strö över kokos! Busgott.... ;)
penna Skrivet av Jenny 2009-03-07 10:47
Såsen behöver redas för att bli lite tjock annars vart den för tunn. Extra curry så blir det kanon. Mår bra att stå och dra över natten för att få riktig bra smak
penna Skrivet av Madeleine 2007-02-22 21:41
Testade att servera färsk pasta till. Blev jättegott! Var noga med att ta vanlig kokosmjölk och inte lätt- då blir det inte lika gott.
penna Skrivet av Madeleine 2007-02-07 22:41
Jättegott fast såsen blev inget bra. Ta extra curry annars blir det ingen smak. Även gott dagen efter!
  1