Kommentarer till Kycklingsoppa - Sida 1

"Recept på en god äkta kycklingsoppa på hel kyckling som får koka länge och ger en fantastisk smak. Bilder steg för steg."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av sevada 2017-10-09 17:48
Otroligt god soppa. Min dotter älskar den. Hon brukar säga: pappa hoppas jag blir sjuk snart så du kan laga den goda kycklingsoppan igen.
Väldigt enkel.
person Svar till Viktoria penna Skrivet av Susanne 2017-10-02 02:06
Jag tror det går väldigt bra att frysa kycklingsoppan och den håller sig då minst 6 månader i frysen. Kul att du tycker om min receptsajt! :)
penna Skrivet av Viktoria 2017-10-01 19:31
Fantastiskt god soppa, även om mina smaklökar krävde mer salt och kryddor samt en klick smör för att vara nöjda. Den här ska jag definitivt göra nästa gång hel kyckling blir billigt igen! Kan man frysa soppan och i så fall, hur länge? Tack för en otroligt bra hemsida, så inspirerande och pedagogisk!
person Svar till Mirre penna Skrivet av Susanne 2016-10-26 12:30
Jo kycklingsoppan bör fungera bra till matlåda, bara du har en matlåda som håller tätt! :)
penna Skrivet av Mirre 2016-10-26 10:57
Kan inte se på mobilen ifall den funkar som matlåda eller inte. Men ja tror du den går bra i matlådor? Den verkar ju inte ha nåt i sig som kan bli knasigt.
Annars så har jag letat efter ett recept på kycklingsoppa med hel kyckling som ser bra ut. Vilket denna gör så blir till att testa!
penna Skrivet av Johan 2015-04-15 22:38
Mycket välskrivet! Väldigt gott och superenkelt att göra! Tack för receptet!! :)
penna Skrivet av morgan nero 2015-03-19 18:15
Mycket god det var inte sista gången jag lagar den soppan.
Det var en supertydlig beskrivning.
  1