Kommentarer till Köttfärslimpa - Sida 3

"Mycket god köttfärslimpa med brunsås. Tillaga enkelt den goda klassiska maträtten."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

förra sidan   1   2   3
penna Skrivet av Robin 2007-03-18 15:27
skit gott shar alldrig smakat bättre k-limpa ska forsätta kolla resept på den här sidan
penna Skrivet av Nette 2007-03-15 15:37
Suveränt recept! d blir d till middag i kväll.
penna Skrivet av katharina. 2007-02-20 08:40
tack så mkt för receptet, nu kan jag skriva ner det i min kokbok och i uppgiften till skolan! tack så mkt!!!!kramizar,,Ps. bra sida
penna Skrivet av Sjove 2007-01-29 18:36
Tack!!! Är jätte sugen på k-limpa men hade inget recept hemma, men hittade denna sida. Tack!!!
penna Skrivet av Micke 2007-01-28 13:49
Kanon gott !! använd färsen från BULLTOFTA KÖTT i malmö då kan man inte misslyckas !!
penna Skrivet av Kenta 2007-01-27 19:20
schysst..det här testade att göra k-limpa för första gången blev skitgott:)tack för receptet..
penna Skrivet av Johanna 2007-01-23 05:09
Jag kom på att jag faktiskt aldrig har gjort kottfärslimpa så idag tänker jag testa det här receptet.
penna Skrivet av Sinne & Simme 2007-01-19 21:07
Hoppas att detta receptet är bättre än våra mammors! men det är tveksamt! men man måste våga för att vinna något här i livet! vi fick ju oss en frisk promenad till affären då vi glömt handla kartoffler! för man kan ju fan inte ha nått annat till detta! ja menar ris är åt helsike och chipsen tar man ju efteråt! synd att vi glömde handla äpplen till kakan efteråt ifall detta blir skit. king edward potäter blev det iaf...
penna Skrivet av Bernt Johansson 2007-01-12 15:06
Har gjort köttfärslimpa förr men kunde ej komma ihåg hur länge den skulle stå i ugnen och vilken grad den skulle ha. Sen fick jag ett annat tips att man skulle låta färsen dra i ca 10 minuter. Tror det blir rätt bra då blir den säkert fastare.
Tack för tipset
penna Skrivet av Laban 2006-11-06 15:50
Idag ämnar jag tillaga k-limpa för första gången och det här receptet verkar synnerligen lämpligt!
förra sidan   1   2   3