Kommentarer till Bakad potatis med skinkröra - Sida 1

"Recept på bakad potatis med en god skinkröra. Potatisen kan bakas i ugn eller mikro. Gott och enkelt."

Har du provat receptet? Skriv gärna och berätta vad du tyckte! Har du en fråga? Ställ den här!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
person Svar till Lovisa penna Skrivet av Susanne 2015-04-14 23:30
Jag kör båda potatisarna samtidigt.
penna Skrivet av Lovisa 2015-04-14 17:11
Antagligen en dum fråga, men när du säger ca 8-10 minuter i mikron, stoppar du in en potatis åt gången i mikron i 8-10 minuter eller kör båda samtidigt i 8-10 minuter? Bara så att jag vet vad jag kan förvänta mig på ett ungefär... ^^
person Svar till Markus penna Skrivet av Susanne 2013-03-16 01:14
Hej Markus,

Du har sett fel vem som har skrivit vilken kommentar. Det är möjligt att det är lite otydligt med layout och design som gör att det är lätt att se fel.

I vilket fall som helst är nu detta recept uppdaterat med nya bilder och tydligare beskrivning så nu är inte den här diskussionen aktuell längre eftersom den gällde den förra bilden som var väldigt dålig tycker jag också. Jag jobbar kontinuerligt med att förbättra alla gamla recept samtidigt som jag också lägger till nya!
penna Skrivet av Markus 2013-02-08 19:02
Är jag den ende som ser att det inte var GULLBRITT som skrev översittarkommentaren? Det var Susanne som gjorde det. Taskigt att hoppa på Gullbritt som skriver att det låter jättegott och att hon ska pröva det.
person Svar till Gullbritt Sundström penna Skrivet av Kalle Anka 2011-02-09 17:08
Stackars Gullbritt!Hoppas inte att din dag blev helt förstörd nu när du inte kunde se krysset på bakpotatisen. Jag förstår verkligen att du har tagit illa vid dig. Jag hoppas verkligen inte att denna händelse har lett till att du blivit traumatiserad och känner ångest när du går förbi förpackningarna med bakpotatis i din livsmedelaffär.
penna Skrivet av Gullbritt dyrkare 2008-07-22 13:38
Gullbritt!!!!!!!! Vad skulle vi göra utan dig!!!!!!! Vem skulle hålla receptsidorna under skärpt kontroll om du inte fanns!?!?!?!?!?!?!? Det skulle bli vår civilisations död!!!! Sanna mina ord!!!!!!
penna Skrivet av Susanne 2008-05-01 19:44
Svar till Gullbritt Sundström: Jo då jag har gjort ett kryss, men det var kanske lite litet, (min potatis var väldigt avlång) och det syns därför dåligt på bilden. Det är på bilden svårt att se vad som är röra och vad som är uppvikt potatisskal, men jag lovar dig att det finns där.
penna Skrivet av Gullbritt Sundström 2008-05-01 19:10
Vet inte bakaren att man skär ett kryss och sedan pressar upp den mjuka potatisen ur skalet.
Det ser ju klantigt ut att servera röran ovanpå skalet!
Skärpning!!!!!!!!!!!
penna Skrivet av Ne 2008-03-06 15:16
Ska göra detta till päronen idag, hoppas det blir bra! Låter väligt gott iaf! :)
penna Skrivet av carina klase mönsterås 2007-08-23 08:31
låter underbart gott
  1