Bloggens startsida

Susannes matblogg

Poworkout Trim & Tone Gratis utlottning

Publicerad 2011-06-08 12:26

Förutom att driva recepten.se så bygger jag även appar för iPhone och Android.

Poworkout Trim & Tone är en Träningsapp för iPhone/iPad och Android som jag utvecklat tillsammans med träningsinstruktören Caroline Nilsson.

Poworkout Trim & Tone innehåller nu 24 st träningsprogram och 30 olika nivåer. Man tränar utan några redskap var och när som helst. Varje program tar 5-10 min och du får poäng.

Poworkout trim & tone start

Poworkout trim & tone program Poworkout trim & tone exercise

Poworkout Trim & Tone kostar 15 kr i App Store och det finns en gratis version: Poworkout Trim & Tone Lite som alltid är gratis och den innehåller 2 st träningsprogram.

Kolla gärna in fler bilder och info om mina träningsappar.

Gratis utlottning för iPhone/iPad/iPod touch idag!

Just idag så lottar jag ut 10 st gratis av den fulla versionen för iPhone/iPad/iPod touch så skriv en kommentar här eller kontakta mig så är du med i utlottningen som kommer ske löpande under dagen och ikväll så det är snabba ryck! :)

/Susanne

Kommentarer

Kontroll   info
Vill du ha svar?
info
✏️ Skrivet av Susanne

Utlottningen är nu avslutad! Stort GRATTIS till alla vinnare!

Till er som inte vann så finns PoWorkout Trim&Tone Lite Gratis att ladda ner som vanligt. Den innehåller 2 st träningsprogram.Vill man därefter köpa fulla versionen kostar den endast 15 kr (just nu).

Grattis igen och hoppas ni får stor användning av träningsappen!

✏️ Skrivet av Jenny Midbjer
Hej! Det låter som en smart app, älskar sådana. Önskar komma i form efter graviditet och jobbar med saken, men har inte möjlighet att träna på gymmet så ofta som jag skulle vilja. Välj mej!! Är dessutom sjukskriven pga skuldra/nacke... Så jag skulle verkligen behöva den.:)
✏️ Skrivet av Jenny
Vilken smart app!
💬 Svar till Sara Mårtensson ✏️ Skrivet av Susanne

Tyvärr finns inte PoWorkout till Android ännu! Jag håller på med den! Så tyvärr får du och alla Android-användare vänta lite till och kan alltså inte delta i denna utlottning som endast är för iPhone/iPad/iPod Touch.

Ledsen om jag utryckt mig oklart!

✏️ Skrivet av Therese Gill
Det är nog ett kanon sätt att få tillbaka motivationen till träningen genom att vinna detta:-)

Visa alla kommentarer