Bloggens startsida

Susannes matblogg

Omstart

Publicerad 2017-10-29 08:55

Efter ett längre uppehåll är jag nu tillbaka och kommer vara lite mera aktiv här. Småbarnslivet gick inte riktigt ihop sig med jobb och annat så jag fick ta en paus från jobbet. Som tur är tillåter ju mitt jobb det i ganska stor utsträckning vilket jag är tacksam för.

Dock har jag aldrig slutat jobba helt, jag har under tiden uppdaterat en hel del gamla recept, gjort några nya och även gjort klart min nya app som jag kommer berätta om inom några dagar!

Jag har även uppdaterat Kökshjälpen och recepten.se-appen till iOS 11 och kommer även uppgradera Piratsessan och Poworkout-apparna inom kort. Har ni som kör iOS uppgraderat än till iOS11? Som apputvecklare är det lämpligt att gå igenom sina appar och se att de fungerar som de ska när det kommer en ny version av iOS och det verkar som att de gör det. Men jag kommer också uppdatera de flesta nu för jag tycker det är viktigt att hänga med och uppdatera sin kod till den senaste versionen.

Jag börjar också bli lite sugen på en ny design på recepten.se men det får nog vänta lite för det är så mycket annat att göra nu. Men det är ju ändå kul att det finns mycket roligt som man vill göra och tids nog kommer jag hinna göra det. Barnen är ju inte små för alltid!

Jag är ledsen att jag inte hunnit svara så mycket på alla frågor och kommentarer men jag kommer jobba mig i fatt där så småningom!

Framöver kommer jag publicera en del nya recept och en hel del annat också, bland annat min nya app, missa inte det! 😊

Avslutar med en höstbild från dagens utevistelse i trädgården.

höstblommor
Vackra hösten.

/Susanne

Kommentarer

Kontroll   info
Vill du ha svar?
info
💬 Svar till Nikolana ✏️ Skrivet av Susanne
Vad roligt att du tycker om mina recept och följer mig! Jag håller helt med om att den funktionen att spara recept i appen saknas och den kommer så småningom när jag hinner! Tack för att du skrev! 
✏️ Skrivet av Nikolana
Fantastiskt fint app med massa goa recept. Följer dig länge. Saknar bara att kunna spara recepten i appen.

Visa alla kommentarer