Bloggens startsida

Susannes matblogg

Matbloggspriset 2013

Publicerad 2013-10-21 21:32

Jag har fått äran att bli en av de tio utvalda matbloggarna att tävla om matbloggspriset "Folkets val".

Det känns förstås roligt både att någon har nominerat mig och dessutom att bli utvald av juryn bland 700 nominerade.

matbloggspriset 2013

Det finns många proffsiga matbloggar där ute, det är en sak som är säker. Så det är ett fint sällskap jag hamnat i.

Är recepten.se en matblogg eller en sajt

Något som många kanske funderar på, och jag själv också, är om recepten.se verkligen är en matblogg. Jag har utvecklat mina tankar om det i en annan bloggpost som diskuterar just detta.

Rösta på din favorit till matbloggspriset 2013 - Folkets val

Nu är jag inte den typen av person som kommer skrika "rösta på mig", knacka dörr eller messa alla facebookvänner eftersom jag inte gillar den typen av röstfiske där den som skriker mest och har flest kompisar vinner.

Däremot tycker jag att ni som gillar matbloggar ska rösta på just den eller de matbloggar som ni gillar bäst eftersom pengarna går till välgörenhet, närmare bestämt till mat i jul genom Stockholms Stadsmission.

Alla matbloggar på listan är värdiga vinnare och jag hoppas att så många som möjligt vill rösta så blir vi alla vinnare! ♥

/Susanne

Kommentarer

Kontroll   info
Vill du ha svar?
info

Visa alla kommentarer