Kommentarer till Ny mammaträningsapp - Poworkout Mamma i form

"En ny mammaträningsapp för att komma i form - få bättre hållning, platt mage och bli hälsosamt stark - oavsett barnets ålder! Ladda ner Poworkout Mamma i form."

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Åsa 2018-05-27 07:43
Hej! Tack för en fin och bra receptsida. Ville bara säga några ord ang mammaträningen. Innan någon börjar träna efter er app bör man kolla så man inte har delade magmuskler efter graviditeten. Det är absolut livsfarligt att försöka träna på detta vis om man lider av delade magmuskler, eller diastasis recti. De yttre magmusklerna går då tyvärr inte att träna tillbaka på plats. Absolut inga situps funkar! Man kan få hjälp hos fysioterapeut med att stärka upp bålen, men de delade magmusklerna går sällan att på tillbaka på rätt plats. Dessa muskler kallas också sex-pack. Många behöver en operation för att få tillbaka musklerna på plats. Man lider fruktansvärt när man har detta problem, för förutom att du fortfarande ser gravid ut, så gör det ont i muskler och rygg. Du får absolut inte lyfta tungt för då delas de ännu mera. Har ofrivilligt blivit expert på detta och mina muskler har en delning på 26cm (normalt är det 1 cm). Alla vill/behöver såklart inte operation, för det är ingen enkel sak att besluta om, men många lider i onödan för att de skäms eller inte vågar söka hjälp. Tyvärr är vi kvinnor i underläge nä'r det gäller hjälp för våra kroppar, vi är ju inte män. Många läkare lyssnar inte utan tycker att vi kvinnor ska acceptera delningen för våra kroppar är till för att föda barn och då får man ta det. Typiskt karlar! Jag hade tur att få en läkare som lyssnade och efter 6 månader bålträning ska jag snart operera in ett nät bakom musklerna samt sy ihop dem på nätet i buken. Ville bara skriva detta med hopp om att fler kvinnor får hjälp och inte försör sina kroppar med träning utan proffshjälp. Tack. MVH Åsa
besökare Svar till helena penna Skrivet av Susanne 2018-03-28 12:13
Hej vad roligt att du vill ha appen! Ja jag hoppas vi kommer kunna göra det men det är än så länge inte planerat när det ska bli av. Jag är fortfarande delvis föräldraledig och har ytterst begränsat med tid. Men kul att höra att det finns efterfrågan! 😊👍
penna Skrivet av helena 2018-03-22 10:55
hej susanne! jag undrar också om den här appen kommer att släppas till android snart? den verkar toppen och jag vill väldigt gärna prova! :)
besökare Svar till Josefin penna Skrivet av Susanne 2018-02-28 12:12
Nej tyvärr inte inom någon snar framtid. Men vi får se när tid finns! Jag hoppas vi kommer kunna göra det! Kul att höra att det finns intresse! 😊
penna Skrivet av Josefin 2018-02-11 18:49
Kommer appen att släppas till android inom en snar framtid?
  1