Kommentarer till - GI-målet på Max - Sida 1

"Jag har provat GI-målet på Max hamburgarrrestaurang. Det smakade mycket bra och kan rekommenderas!"

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar!

Skriv en kommentar

Kontrollord  
Kontrollorden är till för att motverka spam och automatiska postningar.
info

Vill du ha svar?

Prenumerera på svar  
Du kommer att få e-post när någon skriver i denna tråd.
Du kan enkelt avsluta denna prenumeration med ett klick i alla mejl som skickas ut.
info

Kommentarer

1
penna Skrivet av Wictoria 2009-06-21 15:05
Strunta i förra kommentaren!

Ja, jag håller med dig: Den är supergod! Tänkte att "den har jag ju inte provat" och nu vill jag ha den minst en gång i veckan! Sååå god!
penna Skrivet av Hej 2009-01-16 16:35
Gäsp....

Intresseklubben antecknar!
penna Skrivet av Susanne 2008-08-28 19:30
Svar till Kristina: Just på Max har de en hamburgare utan bröd. Annars så kan man äta grönsaker och kött istället. Eller så bakar man sitt eget nyttiga bröd utan tillsatser. Själv har jag en bakmaskin så det går snabbt och enkelt! Läs mer här: recepten.se/artiklar/bakmaskin.html
penna Skrivet av Kristina 2008-08-28 19:12
Jag har tröttnat på att äta just bröd. Det finns ju för många tillsater , socker och annat mög. Vad äter jag istället ?? Tacksam för svar !
penna Skrivet av Emilia 2008-03-20 14:08
Ja GI-burgaren från Max ÄR verkligen god! Jag tror att det är brödet som gör det, så himla gott med alla frön.

Rekommenderas, för den är den godaste hamburgaren på marknaden!
penna Skrivet av Ann-Christine 2007-11-26 22:12
Otroligt god hamburgare!
penna Skrivet av Susanne 2007-11-02 19:57
Svar till Peter: Om man äter enligt GI bör man även tänka på vilken sorts fett man äter. Massor av mättat fett är inte bra, men enkelomättat och omega3 är nyttigt. Just hamburgare i sig brukar inte innehålla särskilt mycket fett. Det mesta onyttiga sitter i dressingen, eventuell ost, brödet, pommes och läsken.
penna Skrivet av Peter 2007-11-01 09:50
Ju mer fett man har, desto mer sänker det GI, så en fet hamburgare kan jag tänka mig har lågt GI, dock massvis av fet (inkluderat dressingen då)
penna Skrivet av Johanna 2007-10-17 14:16
Otroligt bra sida! Inga krångliga recept, bra med bilder... Kanon!
  1