Diskutera: Nougatrutor - Sida 1

"Recept på Nougatrutor! Jättegoda och superenkla kakor som går snabbt att göra! Endast 15 minuters jobb! Bilder steg för steg!"

1
 svar  Svar till  Sussi    kommentar  Skrivet av  Susanne 2013-06-02 16:11
Det brukar finnas på bakavdelningen i affären, i närheten av blockchoklad. Ett tips: Om du klickar på ingrediensen i ingredienslistan så har jag skrivit denna information på de flesta ingredienser.
   kommentar  Skrivet av  Sussi  2013-06-02 11:23
Hej, vart kan man köpa nougaten?
 svar  Svar till  helena    kommentar  Skrivet av  Susanne 2013-04-18 03:44
Ja det är svårt att ha dem kvar i kylen när man vet att de finns där! :)
   kommentar  Skrivet av  helena  2013-03-20 21:06
hur smarriga som helst, dom håller 3 veckor i kylen, hm , tar slut på 3 timmar :)
 svar  Svar till  Alice    kommentar  Skrivet av  Susanne 2012-12-13 03:18
Anledningen till att man måste räkna för att kommentera är för att det finns tyvärr de som roar sig med att programmera automatiska robotar som postar spam. Själv tycker jag att det är enklare att räkna än att tyda alla dessa bilder som finns på många andra sajter, därför har jag valt det. Självklart hade jag så klart gärna viljat undvika denna funktion men så som internet fungerar så är det tyvärr ett måste idag.
 svar  Svar till  Sara    kommentar  Skrivet av  Alice  2012-12-07 20:15
Sara, Googla Oliebollen. Det receptet går nog att modifiera till att bli till vanlijmunkar :) Det är förövrigt supergott!

btw, Jag hatar att man måste räkna för att kommentera :/
 svar  Svar till  Sara    kommentar  Skrivet av  Susanne 2012-11-25 01:29
Hej, nej jag har inte gjort något sådant recept än, men tack för tipset!
   kommentar  Skrivet av  Sara  2012-11-22 23:36
Hej, har du recept på donuts och vanilj munkar?
Tack.
  1
Bloggen
Senaste inlägget: Nytt recept: Löpepannkaka löpepannkaka
Digital termometer
Nyaste receptet

Välkommen till min receptsajt! Det är jag som gjort alla recept och programmerat sajten!
/Susanne

Recepttips
Recepttips
Recepttips
Statistik